Naše mobilní aplikace pro cestovní ruch

Hlavní aplikace is>tour je robustní nástroj umožňující řešit velké množství agend. Pro stále se opakující práci s jednou agendou je výhodnější aplikace mobilní, na základní data aplikace is>tour napojená. V každé mobilní aplikaci od nás tak máte služby, co potřebujete s ideálním ovládáním a z centrální aplikace máte vše stále pod kontrolou.

Delegátský servis

Tištěné seznamy se stávají pomalu minulostí ve spoustě oborů. Dalo se tak jen čekat, kdy se odstranění papírových dokumentů dotkne i činnosti delegátů cestovních kanceláří.

Elektronická komunikace velmi zjednodušila zasílání dopravních a ubytovacích seznamů zástupcům CK do destinace. Velká část komunikace dnes probíhá obyčejným e-mailem, pokročilejší rezervační systémy cestovních kanceláří však mají speciální internetový přístupy, kde se delegát může obsloužit sám. Delegát vstupuje do těchto systému pod jménem a heslem a stahuje nejaktuálnější seznamy osob přímo do svého notebooku.

I přes vysokou míru aktualizace a automatizace má takový proces určitá slabá místa. Delegát na letišti či na cestě nechce tahat či otevírat těžký notebook, potřebuje si příchozí klienty odškrtat a v neposlední řadě nemá často na cestě k dispozici internetové připojení. Díky tomu si delegáti stále ještě seznamy tisknou a při kontrole ke slovu přichází stará dobrá tužka a papír.

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA
více informací

Novinkou je v tomto oboru mobilní aplikace „Delegátský servis“, která by měla tužku a papír odstranit i z tohoto posledního místa použití. Mobilní aplikace odstraňuje hned všechny čtyři hlavní nevýhody čistě internetového řešení.

  • Aplikace funguje na tabletech i chytrých mobilech. Nevyžaduje žádnou náročnou koupi dalších zařízení. Vhodné lehké zařízení s velkým displejem se dá sehnat již od 2 tis. Kč.

  • Data se do aplikace aktualizují v okamžiku, kdy je v hotelu k dispozici Wi-fi připojení. Informace o aktualizaci neustále svítí na základní obrazovce. Wi-fi připojení je v drtivém většině hotelů, delegát tak nepotřebuje pro používání aplikace datový tarif mobilních služeb, který je v zahraničí často drahý či nespolehlivý.

  • Aplikace dostává od systému cestovní kanceláře jen data relevantní pro daného delegáta. Delegát pak otevírá jen data pro aktuálně řešený přílet, odlet, dopravu, hotel, či konkrétní rezervaci. Delegát tak při aktualizaci neřeší jaká data si má stáhnout.

  • V seznamech si může delegát odškrtávat, jako by měl tištěný seznam a tužku. Proces je dotekový a intuitivní. Pokud se splete, může odškrtání smazat a začít znova. Proces odškrtávání může opakovat, kolikrát potřebuje.

00:00
Delegátský servis v mobilu

Základní vlastnosti

Automatická aktualizace

Jakmile je aplikace napojená na wifi či datovou síť, aktualizuje si informace v uložených seznamech klientů.

Off line dostupnost

Data jsou dostupná i mimo připojení na telekomunikační síť, což je na cestách a v zahraničí často nutnou podmínkou.

Kompletní agenda klienta

Ke každému klientovi jsou k dispozici jeho údaje, údaje o jeho obchodním případu, spolucestující, kontakty.

Delegátský servis - aplikace

Popis funkcí

  • Přílety – delegátovi se zobrazí přílety na následující týden včetně počtu osob na daném letu. Druhý krok zobrazuje seznam osob na letu, ve kterém delegát „odcheckuje“ všechny příchozí klienty (alternativa k zaškrtávání v papírové podobě).

    Pokud cestovní kancelář sděluje delegátovi poznámku ke klientovi (nadváha zavazadel, handicap cestujícího, specifické služby apod.), zobrazí se ve výpisu ikonka o poznámce.

    Ze seznamu může delegát vstoupit také do detailu osob, který obsahuje informace z cestovní smlouvy. Jde o termín pobytu, hotel, datum a čas odletu, telefon, rok narození, služby objednané u CK a výpis spolucestujících osob na cestovní smlouvě.

    Odlety – zobrazuje vše, co položka Přílety. Delegát vykonává téměř totožné úkony jako na příletech. Seznam je možné odeslat na zadanou emailovou adresu.

  • Hotely – zobrazuje seznam hotelů v destinaci včetně počtu aktuálně ubytovaných osob. V dalším kroku delegát vybírá turnus (termín ubytování klientů) a poté se zobrazí rooming list daného hotelu. Seznam je možné odeslat na zadanou emailovou adresu.

  • Služby – delegát si může vložit výlety v destinaci, které nabízí klientům. Zadává objednané a zaplacené osoby k jednotlivým výletům a vede jejich evidenci. Seznam je možné odeslat na zadanou emailovou adresu.

Součástí dodávky řešení je vedle aplikace také nový modul do Magic2G „Delegátský servis“. Zde je možné každému delegátovi nastavit řadu přístupových pravidel ve formě destinace + vybrané hotely a období od-do.

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA
méně informací
Magic pass

Magic PASS

Dokumenty, které dostává klienty při nákupu zájezdu či pobytu, jako je cestovní smlouva, voucher či letenka jsou poslední dobou poskytovány primárně v elektronické formě. PDF soubory s důležitými informacemi jsou ke stažení v chráněné sekci webu, ale když klient potřebuje v destinaci na tyto dokumenty dosáhnout, často mimo internetové připojení, tak jsou najednou mimo jeho dosah.

Tuto záležitost řeší aplikace pro koncového klienta, kterou klient stáhne z webu CK či AppStoru a veškeré důležité informace si tak nese sebou v offline formě. A nejsou to jen odbavovací informace. Aplikace, která je vždy přebarvená podle konkrétní cestovní kanceláře obsahuje vedle odbavení i multimediální bonusový obsah a několik užitečných nástrojů pro pobyt v zahraničí.

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA
více informací

Najdete zde především:

  • odbavovací dokumenty
  • kontakty na delegáta
  • upozorňování na důležitá data (platby, odjezd atd.)
  • offline bonusový multimediální obsah (popisy, mapy, slevové kupony)
  • aplikaci na převod měn
  • GPS aplikaci pro hledání směru a vzdálenosti do hotelu
  • slovníček
  • možnost doobjednat výlet či pojištění
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA
méně informací

Pokladna

Aplikace je určena pro delegáty, prodejce v terénu, či pro pobočky s větším pokladním provozem. Mobilní aplikace může obsahovat více pokladen, mezi kterými se uživatel snadno přepíná.

Pokladna může být založena jen v mobilní aplikaci, nebo může být propojena na pokladnu evidovanou v is>tour systému.

Pokladna umožňuje provádět následující operace:

  • příjem hotovosti v měně pokladny
  • výdej hotovosti v měně pokladny
  • příjem poukázek
  • ověření poukázek v případě poukázek vlastních
  • generování pokladního deníku

Proč Magicware

Máme zkušenosti, znalosti a úspěchy
Jsme nadšení pro to, co děláme
Jsme česká společnost s mezinárodním působením
Máme vize a dokážeme se připravit na budoucnost
Díky širokému použití systému umíme dělit náklady
Máme silnou podporu celého životního cyklu aplikace